Hata psykologi..

Nu har jag precis kommit hem :) har precis ätit. Fick sluta tidigare i skolan idag så jag och Malin gick upp till Wayne's Coffee och tog en chailatte och satt och prata, mysigt! Jag älskar dig gumman ♥ Jag hade ingen redovisning idag för min lärare är dum i huvuvdet. Han sa att jag typ skulle kunna min text utantill och det är liksom 2 dataskrivna papper. Ringde mamma direkt efter och börja gråta, jag var så sur och ledsen så jag visste inte vad jag skulle göra. Mamma ringde honom och rektorn så nu har jag bytt lärare som tur är. Han ska egentligen sätta betyg nu men min kurs blir förlängd, men jag hatar psykologi, värsta ämnet som finns! Men ska fixa det efter jul när jag får min nya lärare. Ikväll blir det att sova i skogås hos älsklings malin! :D Ska nog åka dit snart. Kanske skriver ett inlägg när jag är där annars skriver jag imorgon. PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0