Helgen!

Hejsaaan! Har ju varit i skogås hela helgen hos Matte, trodde jag skulle åka hem igår men det blev inte av. I fredags var jag med Malin och Camilla, gick hem till Matte senare för att lämna min väska för att jag skulle sova där. Vi två gick till mirran senare, malin och några var där också. Stannade kvar till stängning. Igår var det bara chilldag hela dagen, senare på kvällen blev det mirran igen och idag blir det att tare lugnt. Är fett trött, har ju inga lektioner imorgon heller, fett skönt! Men nu ska jag gå.. PUUUSSS


Älskar den här bilden på mig, saknar det svarta håret men om jag färgar det till svart igen måste jag betala typ 1200 igen för att få det ljust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0