Jag saknar dig

Elin hjärtat, vi har inte haft någon kontakt alls på ett tag nu. Jag lärde känna dig igenom vårat förra jobb och det är jag glad över. Du är bäst! Hade så jävla kul när vi jobba tillsammans, haha. Kommer ihåg när vi skura golvet ute i lobbyn och dansade och sjöng en gång, sen kommer vår arbetsledare och säger att vi ska bete oss, HAHA! Jag saknar dig gumman, måste verkligen ses snart, känns som om jag har en hel bok och berätta för dig, allt som har har hänt och så. Kommer alltid finnas för dig i vått och torrt, jag älskar dig! ♥ 


Läs hennes blogg också: www.eeellliinh.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Elin Hansson

Åh älskling :'( börjar ju fan gråta ..

hihi , kommer aldrig glömma när han kom och sa åt mig ; Elin , folk tittar .. '

Hahahahah :D Åh va jag saknar dig ! <3

2010-12-08 @ 23:40:24
URL: http://eeellliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0