Julafton :-D

Just nu ligger jag i sängen och vakna för ett tag sen. Min bror kom in till mig och sa godjul, hehe. Jag bad honom gå till min julstrumpa och där låg det ett paket ifrån honom :) fick ett nagellack, tack! Jag drömde värsta drömmen inatt, fyfan. Jag gick själv i stan och smsar och så går det en man framför mig och flyttar inte på sig. När han kommer närmare så tar han min mobil och springer. Jag får panik och skriker. Går till ett café och frågar om jag får låna deras tele och ringa. Sen vakna jag, de som känner mig vet nog att min mobil är mitt allt. Haha. Det läskiga var att mannen var läskig.. Aja, det var en dröm och min mobil låg bredvid mig när jag vakna :) hehe. Men nu ska jag upp och sätta på kaffe och vänta tills hela familjen har vaknat så vi kan öppna julklappar. Godjul på er allihopa! Hoppas ni får en bra dag :-D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0