Leukemi

Jag kom in för ett tag sen med hundarna. Ska snart sätta på te.. Jag tog fram pärmen ifrån när jag hade cancer, kollade på bilderna och läste det min mamma hade skrivit när jag hade min sjukdom. Får en klump i magen varje gång jag läser texten men är överlycklig att jag klarade mig. Den tiden jag hade min cancer var inte lätt asso, jag var så pass liten dessutom. Kommer inte ihåg så mycket, har mest minnesluckor. Min favoritläkare som jag hade på sjukhuset då, jobbar faktiskt på min skola. Den tiden är över nu och det är jag glad över, jag var med om mycket då kan jag säga er. Men nu ska jag plugga lite inför provet imorgon. Skriver kanske ett inlägg innan jag går och lägger mig ♥ 

Kommentarer
Postat av: lotta

du var super duktig då och jag är en stolt mamma att du klarade allt varje gång de gjorde nåt med dig fick jag ont i magen jag är överlycklig att du är frisk och att jag har dig kvar hos oss älskar dig över allt annat ska du veta !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-09 @ 01:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0