Sjukhuset

Heej! Förlåt om jag inte har skrivit någonting. Jag åkte med min syster till Vällingby igår och shoppade för jag fick inte tag i Matte. Jag köpte en kofta och ett par leggings :) när jag är påväg hem så svarade Matte tillslut, åkte hem till honom och kommer dit vid typ 7 tiden. Jag skulle ju till sjukhuset imorse, försov mig lite men sprang till tåget på 5 minuter, fyfan.. kunde inte andas när jag kom fram. Det gick bra på sjukhuset ialf, tog 10 min och kostade 320 spänn, haha. De rånar ju en på pengar asso. Nu har jag varit ute med hundarna med mamma :) ska snart börja plugga.. Det är 5 skoldagar kvar i skolan sen får jag jullov! ;D men det är så jävla mycket nu innan vi slutar, jag ska ha redovisning i psykologi imorgon, teckenspråksprov på torsdag, prov på tisdag och redovisning och sen svenska prov på onsdag, "jag är inte alls stressad asso".. skriver mer sen ♥

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0