Tvärsjuk :(

Förlåt om jag inte har skrivit någonting.. Jag har varit i skogås hela helgen, hemma hos matte :) har varit på mirran, tagit det lugnt, varit med hans syster och hennes kille. Trevligt har det varit! Men i söndags när jag vakna kände jag mig dålig. Senare mot kvällen kände jag att jag hade feber :/ inge kul. När jag får feber kan jag fan inte röra mig, men matte tog hand om mig, tack sötnos! På måndagen kom pappa och hämta mig och jag mådde dåligare :( just nu ligger jag i sängen och har gjort det sen jag kom hem igår. Matte ska ringa mig snart och jag ska gå och hämta något att äta för det har jag inte gjort sen i lördags.. Min hals är så svullen så jag knappt kan svälja. Imorgon blir det vårdcentralen, orkar inte vara sjuk, FAAAN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0