Vara liten igen..

Sitter och tänker på när man var liten, då fanns det inte lika många beskymmer som man har idag.. Allting var så bra. Ibland saknar jag den tiden asso. Jag har varit med om massor men har aldrig lärt mig av misstagen och det hatar jag. Tror jag ska lyssna mer på mina föräldrar och vänner för de har alltid rätt. När jag var liten, hade jag inte alltid rätt. Men jag kommer ihåg att allt kändes så lätt men nu är det tvärtom. Jag har förlorat vänner som har betytt, vissa hittar man tillbaka till men andra inte, man skaffar nya vänner och vissa bevisar sig vara falska. Det finns några stycken som alltid har funnits. När tårarna rann, när hjärtat har brunnit. Jag nämner inga namn, ni vet vilka ni är. Just nu saknar jag tiden då man var liten. Har en klump i magen av skolan och allt nu, orkar inte detta! ..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0