Fyfan för allt nu..

Hej allihopa.. Jag har precis ätit, ska gå och röka snart också. Nu är det fan mycket i skolan asso, blir FÖR mycket. En uppgift ska vara inne på torsdag som jag och Malin inte ens har börjat med typ, en annan uppgift som ska vara inne på måndag och så är det muntliga i svenska på allt detta också och det har jag på onsdag nästa vecka. Fyfan vad jag hatar skolan! Min kropp klarar inte av detta, är allt för stressad. Dessutom är jag ingen människa som kan sitta i typ 5 timmar och plugga som vissa andra kan. Ibland vill jag fan kunna det ändå men blir för rastlös och min hjärna slutar fungera.. Ska sitta ikväll och kolla lite på uppgiften som ska vara inne på torsdag och se om jag fattar något, handlar om renässansen, jävla skithistoria. Nej nu räcker det för mig att skriva. Lägger in ett eller fler inlägg senare.. Hoppas alla har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0