Galen helg!

Jag och Angelica kom precis hem ifrån bålsta :) vi skulle ju ut i fredags men det blev inte av, inte i stockholm ialf, vi åkte till bålsta typ kl.12 på kvällen. Vi kommer dit och möter upp peter, går in på en krog där. När det stängde tog vi en taxi hem till Markus för att det var så jävla kallt ute och sov över där :) när vi vaknar på lördagen kände jag och Angelica att vi inte orkade åka hem så vi stannade. Chillade hela dagen framför tv:n och drack kaffe för att bli lite pigga, hehe. Senare mot kvällen så åkte Peter hem för att plugga men jag, Angelica och Markus åker ut och leker med Markus bil. Åkte till donken i kallhäll också, högsta volym och busar. Träffade några andra också. Vi hämtar upp Peter lite senare mot kvällen, åker hem till Markus igen och kollar på film :) den här helgen har varit galen men naaaajs! Fyfan vad kul vi har haft. Ikväll blir det bara att tare lugnt med Angelica, kolla på film blir det säkert :) men nu ska jag gå och duscha, skriver mer sen..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0