Hooome

Nu är jag hemma :) har precis ätit kebab och pommes. När jag och min syster skulle gå upp till grillen och köpa kebabsås så frågade han som jobba där vad jag skulle ha den till, haha. Vad tror han, att jag ska smeta in den i mitt hår, haha. 

Lite närmare på min och hans konversation
:
Me: Hej, jag ska köpa kebabsås, inte den röda.
Killen: Hej, vad ska du ha den till om jag får fråga?
Me: Jag ska äta kebab.
Killen: Jag gillar när tjejer kan laga mat, ska du laga själv?
Me: Aha, ehh, nej det är pappa som lagar maten. Men jag kan laga nudlar *ler*
Killen: Men det går bra det också, hehe.
Me: Okeeej.

Haha, fyfan vad jag och min syster garva efteråt! Jag köpte ju hårfärg i vällingby, åh vilken panikångest jag hade, visste inte vilken jag skulle ta, men det blev mörkblond så hoppas det blir bra. Lägger upp en bild sen så får ni se hur det det blev :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0