Lite efterbliven (A)

Hej! jag hade fixat en blogg och allt för några dagar sen, men jag hade inte aktiverat den så igår när jag skulle logga in på den så gick det inte, fattade noll. Jag satt och fundera och fundera på om jag hade glömt lösen på bloggen, blev galen.. sen kom jag på att jag hade glömt aktivera bloggen, så jag skulle logga in på min hotmail och det gick inte heller, satt framför datorn och blev bara argare och argare, haha. Men så tänkte jag återställa mitt lösen på hotmailen och det gick inte heller. Men nu idag satt jag vid datorn och kom på att min hotmail slutade på se och inte com, fan vad jag känner mig korkad, haha! Så fick göra en ny blogg och allt för att jag skulle kunna använda den. Ni som läser det här nu fattar väl typ ingenting men jag förklara så gott jag kunde :$ 

Idag har jag haft nationella i svenska B, det började kl.9 och man fick sitta i 5 timmar. Det gick ganska bra för mig faktiskt, hoppas jag. Skrev fan 11 sidor ändå. Var klar vid typ halv 1 :) Nu sitter jag här och har precis varit ute med hundarna. Ska fixa lite med bloggen hade jag tänkt. PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0