Söndag

Jag var ju hemma hos Angelica i fredags och färgade hennes hår :) lite senare drog jag, Angelica, Anna och Mickan till sankt eriks plan för att spela bowling, efter det drog vi till dovas vid fridhemsplan. Satt där ett tag sen blir Angelica utkastad för att hon var för full, hehe. Då skulle vi dra till 107.5 vid gamla stan och möta några men det blev inte av. Vi börja åka hemåt men jag klev av vid alvik för att jag var jätte kissnödig. Ringer tobbe och frågar om jag kan komma dit, börja gråta och det vet jag inte varför jag gjorde. Fyfan vad jag frös, fick varm oboy och pizza när jag kommer hem till tobbe. Sitter och pratar sen somnar jag. Igår följde jag med honom till vällingby för att han skulle handla kläder, fick 200 kr i presentkort av honom, tack! :) åkte in mot stan för att möta freddie, satt i 1 timme och 30 min och vänta på honom, haha. Vi åker hem hit, vi hyrde 2 filmer, de hette: in their sleep och it's alive, inte så jävla bra! Vi solade solarium också, måste fan börja med det snart. Freddie sov över här också. Vi vakna för ett tag sen, ska bara tare lugnt sen ska han hem. Skriver mer sen. PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0