Syster<3

Jag och min syster hade inte världens bästa kontakt förut, bråkade hela tiden och pratade knappt med varandra.. Nu är det helt annorlunda, kan prata med varandra om allt nästan. Det är ju som sagt 5 år emellan oss två, det är inte direkt så att vi umgås ute men hemma kan vi kolla på film och så tillsammans :) det kunde vi fan inte förut, haha. Du ska veta att jag älskar dig syster, kanske inte visar det men det gör jag, du kan berätta allt för mig. Vi har ju våra stunder när vi bråkar också, men vi börjar mest garva då, haha! det kallas fan syskonkärlek asso, eller hur Linn? <3


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Sant, älskar dig me syster! <3

2010-11-25 @ 15:56:25
URL: http://fiinastelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0