Förkyld

Hej! Jag sjukanmälde mig idag för att jag hosta som en galning igår kväll. Jag somna runt halv 1 och vaknade för en timme sen :) hehe. Jag tror jag behövde sova ut lite också. Jag hostar fortfarande lika mycket och är hes, imorgon måste jag till skolan för att jag har prov och en redovisning. Åh, jag blir så sur, jag kan inte använda mitt simkort, eller jag kan använda det men min telefonräkning ligger på 550 kr och jag betalar ju det själv. Mina 3000 fria sms till comviq har gått ut så det kostar 69 öre för mig varje gång jag skickar till comviq nu, suck. Kommer inte kunna använda min tele på 2 dagar.. Men nu ska jag plugga, skriver mer sen ♥



Jag och mikaela på entourage i helgen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0