Ingen mobil

Förlåt för att jag inte har skrivit något.. Men ialf, i fredags blev det ju utgång :) var trevligt som fan. Åkte hem när det stängde. Igår när jag vaknade så åke jag mot skogås med Tobbe för att kah skulle hämta mina pengar av Matte. Efter det åkte jag och Tobbe till tc och åt på donken :) jag åkte hem till mig och han till sig. Senare mot kvällen kom Tobbe och Mikaela hit, satt i köket med mina föräldrar och drack lite och hade det trevligt :) vi 3 drog sen till viper room. Mikaela åkte hem tidigt och jag tog 04.23 tunnelbanan ifrån tc hemåt, somnar på tuben och vaknar på tunnelbanan i slussen kvart i 6 och får panik. Min mobil var borta dessutom. Jag kommer hem runt halv 7 och mamma tror att jag har blivit våldtagen för att jag grät så mycket. Vi har polisanmält det nu men ändå.. :/ Jag har bara tagit det lugnt idag, bakis som fan.. Men nu ska jag gå och äta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0