Kanske ska beställa en iphone

Hej allihopa, jag vet.. jag är inte så aktiv på bloggen längre men det är så jävla mycket i skolan nu innan sportlovet och så. Men ialf, idag var jag på studiebesök med klassen på någon fritidsgård för funktionshindrade, när jag kommer fram så hittar jag inte dit för man skulle åka dit själv och Sofia svarar inte, haha. Men efter det drog vi till skolan och åt lunch och sen hade vi historiaprov som gick as bra :) när jag slutade efter provet så gick jag och mötte Jenny (mitt ex mamma) och fika med henne, trevligt som fan! :) kom hem för ett tag sen, har ätit middag och ska snart börja plugga till teckenspråksprovet som jag har imorgon. Juste, jag kanske ska beställa en iphone, får se hur det blir med det. Men skriver mer sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0