Lyckad helg

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit något i helgen men har inte haft tid..

Fredags: Mikaela hade ju fest hemma hos sig, alla gick typ vid 4 på morgonen, snacka om att man var trött då.. Men kvällen blev ialf lyckad :) vid 12 slaget sjöng alla för henne, min favorittjej har blivit stor nu, hehe :) jag drack inte så mycket så var i bakis när jag vakna på lördagen, skönt! Sov över hos Mikaela också.
Lördags: Jag och Mikaela tog det lugnt på morgonen, åkte till vällingby lite senare på dagen för att kolla på kläder :) efter det åkte vi hem till mig för att fixa oss. Tilde, Mikaela och Lisette kom till mig också. Vi satt och drack vin och hade det trevligt. Senare mot kvällen åkte vi alla in till nivå 22 och sen blev det entourage :) fyfan vad lyckad kvällen blev asso, jag älskar dig Mikaela!<3 Vi har så jävla kul tsm.

Jag kom hem runt typ halv 2 tiden, snacka om att jag var bakis när jag vakna, haha! Är typ fortfarande lite bakis, har ont i kroppen och hostar som en galning. Har inte ätit något på hela dagen men snart blir det ost och skinkpaj :) as hungrig. Ikväll blir det bara att tare lugnt, ska plugga lite också, suck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0