Torsdag

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit något men har inte orkat.. har varit trött som fan för att jag inte har sovit så mycket nu dom senaste nätterna, kanske har blivit 4-5 timmar varje natt.. Jag förstår inte, jag är trött men kan inte sova, hatar det! Hände inte så mycket igår.. Eller jo, jag slutade halv 2 igår och så skulle jag möta min nya psykologilärare vid 3 tiden, jag sitter och väntar tills den. Han kommer inte så jag går efter 20 min. Var i skolan i 2 timmar och inte gjorde ett skit, så jävla onödigt och så ringer han idag och säger att han var sjuk och hade glömt bort mig, snällt.. Jag hatar verkligen denna dag, asso mitt schema kan fan stoppa upp sig någonstans, haha. Men nu ska jag plugga lite och dricka kaffe :) skriver mer sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0