2011

Jag firade ju nyår hemma hos matte. Först var vi här hemma, sen drog vi vidare till hans pappas kompisar och satt där och hade det trevligt :) vid 12 slaget drog vi ner till vattnet och smällde smällare. Sen drog vi till mattes kompis och var där hela natten, kom hem 7 imorse, hehe :) lyckad kväll och natt asso! Jag vaknar vid halv 2 och får panik för att hunden inte hade varit ute, matte skulle ut med henne vid 10 men det gick inte så bra. Han är hundvakt åt hans systers hund. Vi har typ legat i sängen hela dagen och bara latat oss, just nu ligger matte och sover och jag myser med hunden :) jag har lust att gå upp och köpa något gott, får se om jag orkar det. Förlåt om jag inte skriver så mycket i bloggen nu men har inte haft tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0