Bambi på hal is

Heej! Nu är jag hemma ifrån skolan, jag hade bara en lektion, fett skönt. När vi hade slutat så gick jag och Malin upp till donken och åt där, efter det så gick vi till Wayne's coffee och tog en varsin chai latte pch pratade :) jag tänkte klippa mig idag men det blir lite tight eftersom jag ska träffa mormor kvart i 4. Får klippa mig imorgon istället om jag har tid :) men nu ska jag gå och dricka kaffe och bara tare lugnt innan jag ska åka. Juste, jag tog mina converse idag eftersom min uggs läcker in vatten när det är sånt här väder och nu när det är så halt så ser man fan ut som bambi på hal is asso, tar ju evigheter att komma hem, haha. Men jag skriver mer sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0