Första skoldagen

Heej! Kom fan i tid imorse, ett under att jag gjorde det asso, haha (A) min längsta skoldag idag också, as tråkigt och jobbigt. Vi har två nya ämnen denna termin och läraren vi har i dom ämnerna säger va hela tiden efter sina meningar, jag och ossian satt och räkna och hon sa 70 va på ungefär 25 min :o vet ni hur jobbigt det är när man täckte på det? äh, fyfan asso. Kom hem precis och ska väl sitta här och tare lugnt :) sätta på kaffe, för jag är fett kaffesugen, har inte druckit det på hela dagen. Juste, jag glömde mit matkort imorse också så det blev donken för mig idag (A) men jag skriver mer sen, hoppas alla har haft en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0