Huvudvärk

Nu har jag och mamma pluggat klart :) tack mamma! bara lite kvar som vi ska göra imorgon. Jag ska nog ladda ner en film, har så ont i mitt huvud och idag i skolan fick jag kramper i magen så jag knappt kunde gå.. sjukt konstigt. Denna vecka har gått så segt, vill bara att det ska bli helg nu,nu, nu! Nu är jag inte heller ledig på måndagar som jag var förra terminen, hatar mitt schema nu asso.. Men nu kom min syster in och sa att det är en film på femman kl.21.00, Romy och Michele - blondiner har roligare, blir att se den dåra med henne, skriver mer sen ♥

Såhär ser mitt schema ut -
Måndagar: 9.45 - 12.15
Tisdagar: 8.30 - 15.25
Onsdagar: 10.10 - 14.30
Torsdagar: 8.30 - 16.00, och denna dag hatar jag för att jag har 3.5 timmes lunch..
Fredagar: 12.45 - 15.25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0