Myskväll

Nu har jag precis badat :) fyfan vad skönt det var, musik, tända ljus, ansiktsmask och en badkula som lukta cocos. Testa detta, man känner sig verkligen som en ny människa. Innan jag gjorde allt detta så gjorde jag och min syster en samarbetsövning när vi skulle baka kladdkaka. Detta går ut på att jag har bindel för mina händer så jag inte kan röra dom och min syster hade en bindel för ögonen. Jag ska säga allt vad hon ska göra, det är fan kul men svårt. Tar lite tid men det får man ha tålamod med :) jag och min bror gjorde detta också fast vi gjorde cocosbollar. Nu sitter jag här med myskläder, kaffe, en cocosboll och kladdkaka. Jag och min syster ska snart kolla på film i mitt rum och tända ljus :) skriver mer sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0