Sovmorgon

Hej! Jag mötte ju mormor förut och åkte till globen där vi skulle gå på dövas hus, var ganska intressant. Fick lära mig några nya ord faktiskt, hehe. Jag kommer aldrig kunna flyttande teckenspråk när kursen är slut asso, känner det på mig nu. Imorgon får jag sovmorgon, skulle egentligen börjat halv 9 men vi behövde inte komma på msk lektionen så börjar kvart i 10 istället :) behöver lite sovmorgon känner jag. Kommer fan aldrig upp i tid när jag börjar halv 9. Men nu ska jag gå och bädda upp och gå och lägga mig i sängen och kolla på tv.. förlåt om jag inte skriver så mycket i min blogg nu men har varit fullt upp och det är så mycket i skolan nu. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0