Tilde is here! :)

Sitter i sängen nu och tilde är här :) jag var ju som sagt hos farmor och åt middag förut, kollade gamla bilder också. Åkte därifrån runt halv 9 för att möta tilde i brommaplan. När vi sätter oss på tunnelbanan så säger de att vi får hoppa av i åkesov för att det är spårfel i ängbyplan och tunnelbanan skulle inte gå längre och att det skulle gå ersättningsbussar istället. Vi möter min familj i åkesov också. Vi går ner till ersättningsbussarna och pappa ringer och frågar när bussarna skulle komma och det skulle ta 20 min, vi börjar gå och kommer till ängbyplan, kommer en liten bit mot islandstorget och ser tunnelbanan åka mot hässelby. Sura vi var asso.. Hata sl på vintern! Aja, vi kom hem ialf efter typ 50 min, haha. Jag och tilde ska försöka sova snart, blir att komma upp vid 10 imorgon för att min syster ska åka och pierca tungan och jag ska följa med :) men jag skriver när jag vaknar. Godnatt! ♥


  
Första bilden: Jag och min syster när vi var små
Andra bilden: Min kusin när han var typ 8 år
Tredje bilden: Syster hemma hos farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0