:)

Jag kommer ifrån - Sverige
Jag heter - Mikaela Theresé Rofhök
När fyller du år - 14 juli
Tycker du om någon just nu - Ja
Om sex månader - Har jag tagit studenten och fyller 19 år :)
Jag samlar på - Ingenting
Gröna/röda äpplen - Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen - Vet faktiskt inte
Gillar du golf - Aldrig, haha
Vilken tid gick du upp idag - 07.30
Har du sovit i din egna säng inatt - Ja det har jag faktiskt gjort
Har du sovit ensam inatt - Ja, tyvärr..
Hur svarar du i mobilen - Hallå :)
Vad ska du göra ikväll - Tare lugnt, börjar tidigt i skolan imorgon
Vad ska du göra imorgon - Skola som vanligt
Var vill du bo när du flyttar hemifrån - Jag vet faktiskt inte, inte i blackeberg ialf!
Är det okej att gråta - Såklart
När grät du senast - I onsdags
Vilken årstid tycker du bäst om - Sommaren såklart :)
Laddar du ner musik och filmer ifrån internet - Absolut
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon - Shoppa, det finns mer saker men kommer inte på, hehe!
Bär du glasögon/linser - Nej
Har du piercing - Ja, två i tungan och två i naveln
Har du tatuering - Ja, 4 hjärtan bakom örat för min familj
Solar du ofta - Det händer ibland att jag solar solarium, ska börja med det igen
Är du bra på att dansa - Vet i fan, haha
Gillar du att dansa - Ibland faktiskt
Vilken är din favoritglass - Vet inte
Tror du på ett liv efter döden - 50/50, haha
Är du morgon eller kvällsmänniska - KVÄÄÄÄLLSMÄÄNNNIISSKKAA
Vilken ögonfärg har du - Blå
Vilka hårfärger har du haft - Mörkblond, blond, ljusbrunt, mörkbrunt, guldbrunt, svart
Har du någon gråtit dig till sömns - Om jag har.. flera gånger :/
Senaste låt du hörde - Ayyz - jag älskar dig gumman
Brukar du bädda sängen - Japp..
Har du kysst någon den senaste veckan - Ja
Vem kramade du senast
- Matte<3
Var du glad igår - Det var jag faktiskt, fixade mina naglar dessutom då blir man alltid glad :)
Sminkar du dig - Ja det gör jag, men kan gå utan smink också
Känner du dig värdelös - Nej det gör jag inte men ibland gör jag faktiskt det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0